Základní škola je důležitým obdobím v životě každého člověka. Pro mě tak pro všechny ostatní byl 1. stupeň základní školy časem objevování, učení se základním dovednostem a budování základů pro další vzdělávání. Během prvního stupně jsem se učil základní dovednosti jako je čtení, psaní, počítání a další věci, které mi pomáhaly porozumět světu. Bylo to období, kdy jsem začal rozvíjet své akademické dovednosti a objevoval své zájmy a talenty.
Vzpomínám si na nejrůznější zážitky, které jsem si užíval s ostatními spolužáky. Byl to čas, kdy jsem začal budovat své sociální dovednosti a učil se spolupracovat s ostatními. 1. stupeň základní školy nebyl jen o akademickém učení. Bylo to také o zkoumání přírody, umění a učení se hodnotám jako jsou respekt, tolerance a empatie. Celkově byl první stupeň základní školy pro mě důležitým obdobím růstu a objevování. Poskytl mi pevný základ pro mé další vzdělávání.
Druhý stupeň základní školy představuje pokračování vzdělávání a další etapu ve vývoji každého žáka. Pro mě osobně byl 2. stupeň základní školy obdobím dalšího růstu, objevování nových dovedností a prohlubování mého akademických zkušeností. Během druhého stupně jsem se setkal s dalším učivem a složitějšími úkoly, které mi pomohly rozvinout mé analytické a logické myšlení. Byl to čas, kdy jsem začal chápat hlubší souvislosti ve světě kolem sebe a začal jsem si budovat základy pro další vzdělání.
Vzpomínám si na rozšiřování svých zájmů a aktivit mimo školu, jako jsou sportovní týmy nebo výtvarné dílny. Tyto aktivity mi nejen pomohly rozvíjet se jako osobu, ale také mi poskytly příležitosti k setkávání se s novými lidmi a budování přátelství. Druhý stupeň základní školy byl také obdobím, kdy jsem se začal připravovat na přechod na střední školu. Učil jsem se organizační dovednosti, plánování a samostatnost, které jsou důležité pro úspěšné zvládnutí náročnějšího akademického prostředí. Celkově byl druhý stupeň základní školy pro mě důležitou fází v mém životě. Poskytl mi pevné základy a přípravu pro další vzdělávání a přispěl k mému osobnímu a akademickému rozvoji.
Rozhodoval jsem se mezi dvěma školami, jedna byla ISŠTE a druhá Ostrov, hlásil jsem se u obou na stejný obor. Na obě školy jsem se bezproblému dostal a vybral jsem si Ostrov, kvůli dobré pověsti školy. Škola se mi libí a jsem spokojen se svou volbou.Studovat elektrotechniku ve druhém ročníku střední školy je skvělá příležitost pro rozvoj technických dovedností a pochopení základů elektrotechniky. Elektrotechnika je fascinující oblast, která se zabývá studiem elektrických obvodů, zařízení a technologií, a má široké uplatnění ve všech odvětvích moderního života. V prvním ročníku se učí o tom co vlastně elekřina představuje a další základní poznatky. Pracuje se s jednoduchými elektrickými obvody, učí se o rezistorech, kondenzátorech, diodách a tranzistorech, a začít se seznamovat s jejich použitím a funkcemi.
Také se tu učí základním elektronickým technikám, jako je pájení a konstrukce jednoduchých obvodů. S tím také přichází první jednoduché projekty, které vás seznámí s praktickými aspekty elektrotechniky a umožní vám aplikovat své teoretické znalosti v praxi. Ve druhém ročníku se začíná učit o pokročilejších principech elektřiny a elektrických obvodů. Studium elektrotechniky ve druhém ročníku vás nejen připravuje na pokročilejší studium elektrotechniky na střední škole, ale také vám může poskytnout cenné dovednosti a znalosti, které vám budou prospěšné v budoucí kariéře v oblasti elektrotechniky, elektroniky nebo v příbuzných technických odvětvích. Je to skvělý začátek vaší cesty k objevování světa elektrotechniky a techniky!
Hodina | 0. | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Den v týdnu | Pondělí | MAT | ELT | FYZ | CSJ | PGV | PGV | ||||
Úterý | PRA | PRA | PRA | CIT | ZAE | ICT | ICT | L:CIT | L:CIT | ||
Středa | ETE | PRO | CIT | KLV | MAT | ANJ | |||||
Čtvrtek | CSJ | ELT | MAT | ELT | ANJ | TEV | ZAE | ||||
Pátek | OBN | TEV | ZAE | ETE | ANJ | FYZ |