Vlastní zkušenost
Svařování je nedílnou součástí mých projektů a také mou velice oblíbenou činností. Svařovat mě učil můj táta už jako menšího avšak v té době z toho moc účelného nevzešlo. Před pár lety jsme s tátou stavěli novou korbu na Pragu V3S, kterou měl držet ocelový rám. Tehdy jsem se podrobně seznámil s technologií svařování obalovanými elektrodami.
Tuto dovednost jsem naplno využil a zdokonalil v rámci stavby a oprav mého traktoru a při stavbě auta.
Opravy a následná vylepšení traktoru
Po dostavbě traktoru se naskytla řada problémů ohledně provedení některých součástí. Neodpružené uložení motoru se vlivem silných vibrací často trhalo, konkrétně jeho nejslabší části svařované trochu nesmyslně rutilovými elektrodami (ty jsou určené výhradně pro svařování tenkých materiálů).
Po nesčetných opravách jsem tedy svařil celý nový rám na motor, který již fungoval správně a motor je již odpružen čtyřmi gumovými silenbloky.
Další problémovou částí bylo uložení sedačky, do kterého se již pustila koroze a také mu nesvědčil můj styl jízdy na polních cestách. Po vyvaření a vyztužení trubkami již fungoval také tak jak měl.